Všechno, co jste chtěli vědět o Kaplici, ale báli jste se zeptat.
Cesta do hlubin světové gastronomie
01. března 2020 / Zdeňka Lovčí
Letiště České Budějovice – kouřová clona a kde je zdravý rozum?
07. února 2020 / Dalibor Uhlíř
DISKUSE: Ad: K zamyšlení
31. ledna 2020 / Pavel Janota
DISKUSE: K zamyšlení
31. ledna 2020 / R. Macháčková
Logistika se mění před očima, je potřeba se připravit na budoucí trendy!
20. ledna 2020 / Zdeňka Lovčí
Potřebuje město prodat byty?
28. listopadu 2019 / Luděk Plza
Kvalita vody v koupališti a jak to je s novým koupalištěm?
22. listopadu 2019 / Libor Lukš
Jak kvalitní je voda na kaplickém koupališti?
22. listopadu 2019 / Lenka Felcmanová
Ohlédnutí za letní sezonou v našem městě očima seniora
22. listopadu 2019 / V. Horáková
Prosincový sloupek starosty Pavla Talíře
22. listopadu 2019 / Pavel Talíř
Wintonovo dítě - Příběh židovské dívky
09. listopadu 2019 / Jan Vaněček
Listopadový sloupek starosty Pavla Talíře
22. října 2019 / Pavel Talíř
Kapličtí senioři výletovali
16. října 2019 / František Doležal
Vaření s Petrem Stupkou zaujalo aktivní seniory
09. října 2019 / František Doležal
Neotištěný článek opozice ve zpravodaji
03. října 2019 / Opoziční zastupitelé Kaplice
Finanční úřad v Kaplici neskončí
21. srpna 2019 / Pavel Talíř
Léto v plném proudu a se spoustou zajímavých zážitků
25. července 2019 / Pavel Talíř
DOKUMENT: Argumentace nákupu nového automobilu pro potřeby Městského úřadu Kaplice
16. července 2019 / Lukáš Bodnár
Dopisové přítelkyně (Pen Friends)
16. července 2019 / Jan Vaněček
DOKUMENT: Argumentace opozičních zastupitelů k revokaci usnesení o nákupu automobilu pro Městský úřad Kaplice
08. července 2019 / Luděk Plza
Na prahu letních prázdnin
27. června 2019 / Pavel Talíř
Aktivita opozičních zastupitelů
27. června 2019 / Luděk Plza
INFO: Kapličáci.cz - nový webový a facebookový projekt pro všechny Kapličáky
22. června 2019 / Jan Bohdal
Červnové slovo starosty Pavla Talíře
09. června 2019 / Pavel Talíř
Umělci média potřebují - projekt UNES-CO Kateřiny Šedé a jeho mediální ohlasy
26. dubna 2019 / Zdeněk Duspiva
Gymnázium v Kaplici má šanci
18. února 2019 / Zdeňka Lovčí
Podnikat během studia?
09. února 2019 / Zdeňka Lovčí
Co mne napadá? Kultura je péče o duši
14. prosince 2018 / Jan Vaněček
ROZHOVOR: Ředitelka GEU Kaplice Zdeňka Lovčí: Rodinná atmosféra na škole není žádné klišé
12. prosince 2018 / Jan Bohdal
(Také) českokrumlovský spisovatel a lékař Ladislav Ptáček by se letos dožil 110 let
29. listopadu 2018 / Jan Vaněček
Divadlo s nejvyšším stropem
14. září 2018 / Jan Vaněček
Pozoruhodný říční druh: NEOVODÁK
13. září 2018 / Václav Král
Recept nejen pro Krumlováky: Mám málo peněz – co s tím?
04. června 2018 / Markéta Drdová
K projektu Unes-Co Kateřiny Šedé
12. dubna 2018 / Václav Král
ROZHOVOR: Prakticky nevidím rozdíl v kvalitě výuky v Kaplici v porovnání s tím, jak se předměty učí na vysoké škole, říká ředitel kaplického gymnázia, ekonomické školy a učiliště Ladislav Šolc
26. ledna 2018 / Jan Bohdal
Mezi šestnácti oceněnými jihočeskými podnikateli jsou dva z Českokrumlovska17. prosince 2018 07:00 / Autor: Jan Bohdal Ocenění Spokojený zákazník Sdružení českých spotřebitelů (SČS) získala také dvojice podnikatelů z Českokrumlovska, společnost KOMAT poskytující služby motoristům a plavecká instruktorka Markéta Oklešťková, která se ve svém Baby clubu OK specializuje zejména na plavání kojenců a batolat. Ocenění je uznáním toho, že podnikatel poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele a že naplňuje nejen požadavky dané platnými právními předpisy, ale že má při poskytování služeb či při uvádění výrobků na trh dostatečně srozumitelně deklarovanou jakost, profesionalitu služeb či spolehlivost výrobků. Podnikatele osobně ocenila hejtmanka Jihočeského kraje Ivana Stráská 5. prosince v sídle Krajského úřadu Jihočeského kraje. Akce se konala pod její záštitou. "Vážíme si toho, že jsme obdrželi toto ocenění, protože spokojenost zákazníků je naší stálou prioritou. Je to závazek pro udržení kvality našich služeb a motivace pro jejich další zlepšení,“ reagoval Stanislav Kopt, jednatel firmy KOMAT – STK, která poskytuje již od roku 1994 "lékařskou péči" automobilům. Za 25 let provozu má společnost řadu stálých zákazníků a početný tým zaměstnanců. Zákazníci využívají kompletních služeb pro automobily včetně Státní technické kontroly a měření emisí, autoservisu a pneuservisu, diagnostiky, seřízení geometrie a například i půjčovny vozíků. Mají také možnost čerpat řadu výhod, pokud se registrují do klubu. Markéta Oklešťková nabízí už přes dvě desetiletí výuku plavání kojenců a batolat, k tomu plavání pro těhotné a od minulého roku také plavání dětských akvabel. „Začátky byly složité, nedůvěra v novou věc, problém s prostorami, hygienou, dětskými lékaři. Začínala jsem s deseti maminkami, v současné době mám 110 batolat, 12 akvabelek, 15 vodních pólistů a 28 plavajících dětí ve věku 2 až 5 let. Dohromady tedy asi 160 dětí. Mám tři vynikající instruktorky, kterým děkuji za to, že mne práce stále baví a naplňuje - Adéle Mikešové, Simoně Kordíkové a Kláře Oklešťkové,“ uvedla Markéta Oklešťková a dodala, že ji těší spokojenost zákazníků a že pro ni i její tým je ocenění rovněž závazkem do budoucna. „Jsme velmi rádi, že se do hodnocení a práce odborných komisí zapojují nejen spotřebitelé, ale právě i zástupci místních a podnikatelských samospráv, a že se takto zaměřenou podporou daří přispívat i k mnohem vyváženějšímu rozvoji jednotlivých územních obvodů kraje a ČR,“ ocenil místopředseda Správní rady SČS Libor Novák. Odborná komise pro ochranu spotřebitele byla v Jihočeském kraji ustavena v roce 2002 a její předsedkyní je v současnosti Ivana Stráská, hejtmanka Jihočeského kraje. Na fotografii zleva: Stanislav Kopt a Štěpánka Koptová (KOMAT – STK), Markéta Oklešťková a Adéla Mikešová (Baby club OK)